Politica noastră privind returnările și rambursările

Toate articolele comercializate de noi beneficiază de o garanție. În cazul în care identificați vreun defect de fabricație sau daune cauzate de transport, vă asigurăm că vom rezolva problema. Vom comanda piese de schimb în cadrul garanției, de a vă înlocui produsul cu unul nou sau de a vă restitui integral suma plătită. Pentru a facilita procesul de soluționare, vă rugăm să ne trimiteți fotografii ale defectelor sau daunelor produsului prin e-mail. Acest demers simplifică identificarea și rezolvarea problemelor, accelerând astfel procesul. Toate informațiile legate de garanție pot fi obținute la numărul de telefon 0374-34 71 71 sau pe adresa de email info@larixhome.ro.

Politica de rambursare timp de 365 de zile de la larixhome.ro

Garantăm satisfacția clientilor pe termen lung. Dacă nu sunteți pe deplin mulțumiți de produsele noastre și de calitatea acestora, le puteți returna în decursul a 365 de zile calendaristice și veți primi o rambursare integrală. Ne ocupăm personal de returul mobilierului, suportând toate costurile asociate. Pentru a efectua o returnare, vă rugăm să respectați următoarele condiții:

Produsul trebuie returnat în ambalajul original (pentru verificare produsului, puteți tăia ușor banda de sigilare a pachetului);

Produsul nu poate fi returnat dacă a fost asamblat sau dacă s-a încercat asamblarea acestuia;

Produsul nu trebuie să prezinte deteriorări cauzate de client;

În cazul unor posibile defecte de fabricație, ne asumăm responsabilitatea de a înlocui produsul sau de a rambursa integral suma plătită;

Produsul returnat trebuie să fie în stare exactă ca la momentul primirii (cu etichete, ambalaj intact), cu excepția cazurilor în care returnarea este determinată de defecte de fabricație;

Toate componentele și ambalajele originale trebuie să însoțească produsul returnat;

Produsul returnat va fi preluat din cel mai apropiat loc accesibil mașinii noastre;

Ne angajăm să efectuăm rambursarea în termen de 14 zile, cu excepția cazurilor în care specificăm o perioadă mai lungă. Suma va fi transferată prin transferat către contul furnizat de către client.

Instrucţiuni privind retragerea din contract

    Aveţi dreptul de a vă retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 365 zile calendaristice de la livrare, în condițiile prevzăute de legislația în vigoare.

    Perioada de retragere expiră după 365 zile calendaristice începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor, respectiv, a ultimului bun, în cazul în care ați comandat mai multe bunuri și se livrează separat, sau de la ziua în care intrați în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui bun care constă din mai multe loturi sau piese.

    Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi, contactând SC LARIX MOBILA SRL, la dresa: Reghin, strada Gurghiului nr 69, jud Mureș, prin email la info@larixhome.ro, sau prin  telefon la numarul 0374-34 71 71, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage dintr-un contract încheiat cu LarixHome, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie, fiind valabile alte modalități de informare neechivoce.

    Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecinţele retragerii din contract

    Dacă vă retrageţi din contract, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră pentru bunul returnat, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare, în măsura permisa de legislația in vigoare; daca ati achitat in numerar la un transportator extern, returnarea se poate face numai prin virament bancar, transportatorii avand doar mandat de a incasa in cont colector, nu de a verifica starea  bunurilor. In orice caz, nu vă vom percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Atenție, putem amâna rambursarea, până la data la care primim înapoi bunurile, pentru a verifica eventualele deteriorări sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi bunurile la un repreznetat LarixHome care poate atesta primirea integrala a bunurilor returnate.

Modalitate retur bunuri

După ce ne informați despre opțiunea dvs, LarixHome verifică îndeplinirea condițiilor legale (de ex. Cu privire la încadrarea în termen, bunurile să nu fie exceptate de la retur,etc) și confirmă primirea solicitării. Daca produsele sunt complexe, vă vom contacta pentru asistarea la retur, dacă este cazul. Daca condițiile de retur nu sunt îndeplinite vă vom anunța cât mai curând posibil, indicînd și motivul.

Dacă sunt îndeplinite condițiile de retur, expediaţi bunurile prin servicu de posta/curierat sau înmânaţi-le direct nouă, la adresa Reghin, strada Gurghiului nr 65, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. 

Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 365 zile calendaristice.

Nu se consideră returnat un bun expediat la altă adresă, sau la un alt comerciant sau după expirarea periodei de 365 zile calendaristice.

Diminuare valoare bun

Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării bunurilor. Naturlich va putea evalua gradul de deterioare a unui bun returnat ținând cont de criterii obiective: aspect bun, funcționalitate, posibilitate de recomercializare, stabilind gradul de diminuare  avalorii. Dacă produsul a fost modificat, alterat, deteriorat  produsul este in categoria bunurilor exceptate de la retur.

ATENTIE: în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta urme de uzura mai mari decat cele rezultate din manipulare normala, zgârieturi, lovituri, arsuri, componente sau accesorii lipsa sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT,  LarixHome are dreptul de a decide respingerea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, aferent acestor defecte, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii nostri.

Excepții

Dacă in  urma asamblarii si folosirii produsului, acesta nu mai poate dezasamblat si repus in situatia anterioara fara stricaciuni, dacă a fost lipit, sudat, imbinat, scurtat, tăiat, astfel încât orice dezasamblare lasa urme) produsul este exceptat de la retur. 

Exceptii: Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna (nu sunt acoperite de dreptul de retragere):

a. Produsele executate dupa specificatiile consumatorului; - orice bunuri care nu sunt prefabricate, realizate pe baza opţiunilor individuale sau a deciziei clientului;

b. Produsele distinct personalizate pentru consumator;

c. Produsele care, care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

d. Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (saltele, prosoape, toppere, lenjerii);

e. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Sfaturi pentru retur

Sa nu deterioreze bunurile prin manipulare, asamblare/montare, dezasamblare, ambalare, folosire, dincolo de ce este normal pentru folosirea sau testarea bunului,  in caz contrar vor suporta costurile pt reparare, dupa ce produsele vor fi evaluate de catre LarixHome la receptie.

Sa transmita catre LarixHome si  fotografii cu starea produsului pentru a dovedi ca produsul nu a fost deteriorat dupa receptie.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, LarixHome! are dreptul de a respinge solicitarea de retur, de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, taxa nu mai mica e 10% din valoarea produsului.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. nr 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. 

Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.

Descarca formular de retragere

Produs adăugat la lista favorite